Belachelijk: “Entreeprijzen voor Efteling stijgen enorm… “

De Efteling heeft aangekondigd dat zij haar abonnementsstructuur gaat herzien door drie nieuwe abonnementstypes te introduceren: Classic, Plus en Premium. Deze verandering, die ingaat vanaf 11 juni, brengt meer flexibiliteit voor bezoekers maar ook hogere prijzen.

De nieuwe abonnementen variëren in prijs en voordelen. Het Classic-abonnement kost 225 euro per jaar of 20 euro per maand en biedt toegang op 290 dagen van het jaar. Belangrijke uitzonderingen zijn de weekenddagen in juni, de herfstvakantie, de kerstvakantie, en de meeste weekenddagen van september tot begin februari. Daarnaast zijn op zestien dagen tussen maart en juni 2025 de deuren gesloten voor Classic-abonnees.

Classic-abonnementhouders verliezen de korting op eten, drinken en souvenirs die eerder beschikbaar was, maar ze krijgen wel twee vriendentickets met 50 procent korting, korting op andere parken, en 25 procent korting op tickets voor oudejaarsavond en de theatershow Caro. Het Plus-abonnement, dat 275 euro per jaar of 25 euro per maand kost, lijkt het meest op het voormalige abonnement en geeft toegang tot het park op 340 dagen per jaar. Plus-abonnees behouden de 5 procent korting op consumpties en souvenirs en ontvangen een welkomstdrankje en hapje bij het boeken van een verblijf in de Efteling. Lees snel verder op de volgende pagina..



Ook interessant:

Laat je elektrische kookplaat weer blinken met dit goedkope goedje

De Efteling heeft aangekondigd dat zij haar abonnementsstructuur gaat herzien door drie nieuwe abonnementstypes te...

Lees meer

Wikkel wat aluminumfolie om je leidingen en je bespaart super veel geld!

De Efteling heeft aangekondigd dat zij haar abonnementsstructuur gaat herzien door drie nieuwe abonnementstypes te...

Lees meer

Hersenkraker: Hoeveel dieren tel jij in deze afbeelding?

De Efteling heeft aangekondigd dat zij haar abonnementsstructuur gaat herzien door drie nieuwe abonnementstypes te...

Lees meer

Kun jij de hond op deze afbeelding vinden? Slechts 1% van de mensen ziet het!

De Efteling heeft aangekondigd dat zij haar abonnementsstructuur gaat herzien door drie nieuwe abonnementstypes te...

Lees meer

Slechts 1% van de mensen ziet wat er mis is op deze foto – zie jij het?

De Efteling heeft aangekondigd dat zij haar abonnementsstructuur gaat herzien door drie nieuwe abonnementstypes te...

Lees meer

Gooi nooit netjes van aardappelen, citroenen of uien weg: ze zijn hierom goud waard

De Efteling heeft aangekondigd dat zij haar abonnementsstructuur gaat herzien door drie nieuwe abonnementstypes te...

Lees meer

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.