Door deze briefjes te delen, vraagt ‘We hebben u gemist’ aandacht voor hoe de bezorgprocessen verbeterd kunnen worden. Het benadrukt het belang van een goede balans tussen snelheid en persoonlijke aandacht in de bezorging en moedigt zowel klanten als bedrijven aan om meer geduld en begrip te hebben voor de complexiteit van online bestellingen en bezorgingen.
11 briefjes van postbezorgers die boos zijn dat mensen niet thuis zijn
Ook interessant:

Kun jij raden wat dit oude voorwerp is? De meeste mensen zitten er naast!
Soms kom je een mysterieus voorwerp tegen waarvan je direct denkt: “Wat is dit in...
Lees meer
“Ik vond het bij mijn oma en had echt geen idee, wat zou dit kunnen zijn?”
Bij het opruimen van spullen van vroeger duiken soms mysterieuze objecten op. Dingen waarvan niemand...
Lees meer
12 dingen die je vroeger als kind deed en nu écht niet meer kunnen
Opgegroeid in de jaren ‘80, ‘90 of begin 2000? Dan herken je ongetwijfeld deze typische...
Lees meer
Dit wordt het weer tijdens het aankomende Pinksterweekend “Echt Hollands”
Het pinksterweekend staat voor de deur en veel mensen hopen op zonnige dagen voor een...
Lees meer
Vragen rondom zwangerschap ex Michael Van Gerwen zorgen voor commotie: ‘Wie is de vader?’
Dartslegende Michael van Gerwen en zijn vrouw Daphne Govers hebben besloten om een punt te...
Lees meer
Robert ten Brink krijgt de schrik van zijn leven tijdens opnames All You Need Is Love
Tijdens de opnames van het populaire televisieprogramma All You Need Is Love heeft presentator Robert...
Lees meer