Door deze briefjes te delen, vraagt ‘We hebben u gemist’ aandacht voor hoe de bezorgprocessen verbeterd kunnen worden. Het benadrukt het belang van een goede balans tussen snelheid en persoonlijke aandacht in de bezorging en moedigt zowel klanten als bedrijven aan om meer geduld en begrip te hebben voor de complexiteit van online bestellingen en bezorgingen.
11 briefjes van postbezorgers die boos zijn dat mensen niet thuis zijn
Ook interessant:

Mensen ontdekken nu pas dat Haribo ‘sleuteltje’ eigenlijk iets heel anders is
Voor veel zoetekauwen kwam er deze week een verrassende onthulling aan het licht: wat jarenlang...
Lees meer
23 Jaar na de moord op Fortuyn: Koelbloedige dader joggend gespot in het park (video)
Vandaag markeert een beladen moment in de Nederlandse geschiedenis: het is precies 23 jaar geleden...
Lees meer
Oude beelden van Femke uit MAFS zorgen voor verbazing: ‘Daar is flink aan gesleuteld!’
Married At First Sight (MAFS) blijft het gesprek van de dag in Nederland, en dit...
Lees meer
Dit absurde bedrag moet Peter Gillis aan de belastingdienst betalen
Peter Gillis, de flamboyante ondernemer die vooral bekend is van de realityserie Massa is Kassa...
Lees meer
Ingrijpende beslissing door Najib amhali “Genoeg spelletjes gedaan.”
Comedian Najib Amhali heeft woensdagavond onverwacht bekendgemaakt dat hij komend theaterseizoen niet op het podium...
Lees meer
Eerste beelden van Songfestival-repetitie Claude gaan rond op internet
Voor het eerst zijn er bewegende beelden vrijgegeven van de repetities van onze Nederlandse Songfestival-deelnemer...
Lees meer